Pepparkaksbak!!

Idag har det varit en jätteskön dag, har bara tagit det lugnt och bakat och myst på 1:a advent! Har bakat pepparkakor och lussebullar (som blev jättegoda) och sedan var vi på julskyltningen och fixade två julklappar och köpte en krans att hänga på ytterdörren! Nu på kvällen har vi haft Birgitta & Markus här på fika!

Har en ny favoritskiva!! Jag kan verkligen rekommendera Jill Johnssons nya "Music Row"!! Den är jättebra! Country är vanligtvis inget jag brukar lyssna på men denna skiva är kanon, speciellt låten "Angel of the morning"...

Nu är det bara tre veckor kvar att jobba innan jul, 14 arbetsdagar har jag...sen har jag ingen aning om vad jag ska göra efter nyår! Läskigt...men det löser sig, det måste det göra!

image21
Jag i full fart med lussekatterna!

image22
Flygplanspepparkakor så klart!!

image23
Första plåten med lussekatter klar!!

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Cicci Ringsbo

Hej gummsan! Har börjat följa din blogg för att hålla koll på hur du lever livet =) Det verkar ju som att du mår bra så då e jag glad =) Vad gullig du är som skrivit fel undertext till lussebullsbilden längst ned
=)) Hihi Kram

2007-12-02 @ 21:01:32
URL: http://ciccibloggen.blogspot.com
Postat av: Blommig

Mysigt att baka! Det ska jag också försöka göra i veckan. Det luktar så gott med saffran!
Perfekta bilder att scrappa:-)
Ha en bra vecka!

2007-12-03 @ 06:25:15
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0