Måndag igen...

Tänk vad fort en vecka går, nu är det måndag igen och vardagen är tillbaka! Har haft en rätt så lugn helg, skönt!

Var på hockey i lördags, Luleå-Färjestad. Luleå vann med 6-4, Färjestad gjorde en ganska dålig match och jag var skitsur ett par timmar efter matchen. Sen blev det utgång med Per och hans kompisar så då blev jag på lite bättre humör iallafall!!

Längtar mest tills det är dags att flytta, det är ju typ tre veckor kvar men det känns som en evighet! Ska bli så skoj!! Vi var och kollade lite på diskmaskin i helgen, men har inte bestämt nåt ännu!

Nu väntar jag på Elin, vi ska scrappa lite ikväll! Snart dags att sätta fart med julkorten, så det blir nog skoj tror jag!
Bäst att plocka fram alla grejjer!

Take care!

Kram från Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0