Mitt i ett kaos!!

Av flyttkartonger, mera flyttkartonger och en och annan sopsäck... men nu är vi på plats på nya stället, och det kommer bli kanon!! Har dock massor att göra så jag är supertrött om kvällarna! Just nu är det att hitta "första telefonjacket" som är projektet! Plus att vi köpt diskmaskin idag, och igår sorterade jag alla garderober, och så har vi packat in alla prylar i köket! Vad ska man ha allt till??? Men, det är väl bra-å-ha-grejjer det mesta =) Har även hunnit med att tvätta i nya tvättstugan och i vår egen nyss installerade tvättmaskin! Nämnde jag att vi bott här i tre dagar??? Här kommer lite bilder på kaoset:

image5
Jag i början av packandet....

image6
Diverse i gamla lägenheten

image7
Diverse i nya lägenheten

image8
Sortering i köket

image9
Sista lasset!!!

image10
Per installerar vår tvättmaskin!!

Det var lite bilder på nuläget! Kommer flera när vi fått lite mera ordning!! Nu är det nog sängen som lockar mest!

//Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0