Tjohoo!!!!! Hipp Hurra!!!

VI SKA FLYTTA!!!! Nu har vi äntligen hittat en lägenhet som vi har köpt!! Är så glad så jag tror att jag spricker! Det är en trea i en slags radhuslänga, en-plans med två uteplatser och sjöutsikt!!! Helrenoverad 2003, så vi behöver inte göra så mycket åt det heller! Det är helt sjukt bra!! Så, om max en månad bär flyttlasset av! Men förhoppningsvis blir det tidigare ändå. Håller på att spana på IKEA för fullt nu, har ju en del jag vill köpa!

Dessutom är det fredag idag! Härligt! Känner mig riktigt glad och förväntansfull inför helgen! Ikväll blir det mysig tjejkväll med Elin och Birgitta, med mat och film! Imorgon ska vi ta itu med att rensa och sortera i klädkammaren/förrådet/verkstaden/smutstvättförvaringen! Det är ju som märks en del diverse på de där kvadratmetrarna så det blir en del att göra... Men det känns bara skoj, det är ju liksom inför nåt roligt! Ska samla ihop en del grejjer och skänka till lillebror har jag tänkt, det kanske inte dröjer förrän han flytttar hemifrån också och då kan han ju behöva ett startkit!

Imorse var det förresten första morgonen med frost och minusgrader, brrr...men det är rätt härligt det med. Luften blir så klar och det är jätteskönt att vara ute! Dock en aning kallt att cykla till jobbet imorse! Men jag har mina fina J-vantar som mamma stickat så det är inte så farligt!!

Ha en riktigt skön fredagkväll!!

Kram från Jonna!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska bli jätte kul att få komma upp på nytt och hälsa på i nya bostaden :)

2007-09-30 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0