Nymålat!

Nu har vi äntligen målat i vardagsrummet och köket! Vitt och fräscht blev det, i färgen "socker". Känner mig mkt nöjd med resultatet, och är nu sugen på att fortsätta fixa med nytt golv i hall och sovrummen, och även måla eller tapetsera där! Men vi får ta en sak i taget! Det som gäller härnäst är att hitta nåt fint, helst färgglatt, att hänga på väggen då det känns lite tomt nu. Men, Pers fina lampa har äntligen fått en plats igen, tycker den är så mysig!

Här följer lite bilder:

image57

image58

image59

image60

image61

I helgen var jag och Elin på Scrapmässa! Väldigt roligt! Gjorde ett supergulligt minialbum i form av små kuvert, och även två andra kort som jag inte säger nåt mer om... =) Det var mycket folk och mycket att handla så det passade mig perfekt!

I övrigt så är det skönt att vara tillbaka på jobbet efter att varit sjuk en hel vecka!

Imorgon ska jag till Sunderby sjukhus för att röntga foten och prova ut inlägg till skorna! Ska bli skönt att få det kollat och att få nåt som hjälper så jag slipper ha ont i foten! Lite spännande faktiskt....

Sen är det dags för bio imorgon kväll! Jag och tjejerna på jobbet ska gå och se "27 dresses", ska bli skoj! Sen på fredag ska vi tjejer gå på after work, det ska också bli jättekul! Det var längesen jag var ute i Luleå så det ser jag fram emot!

Nu ska vi släpa ut vår gamla hörnhylla som jag/vi rensat ut nu! Är till salu på blocket om nån är intresserad ;)

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va ljust och fint det blev,roligt att ni kunde få upp den fina lampan.Man tänkte inte att det kan vara så stor skillnad på beige och vitt.Ha det så bra och kolla posten imorgon.Kram!!!

2008-04-08 @ 21:10:27
Postat av: Eivor / Ejja

Hej ,
Det ser jättefint ut! Jag ska komma ihåg socker-färgen. Stugans väggar ska målas om och jag är sugen på ngt vitt...
Kanske ses vi ikväll, jag ska också på bio och se den filmen ikväll (18:15).

Ha en bra dag!

2008-04-09 @ 08:31:21
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0