Snart helg igen!

Vad fort veckorna går! Trots att jobbet just nu är inne i en period då det är väldigt lugnt och nästan tråkigt om dagarna! Men jag hoppas det blir bättre snart! Har iaf bokat in ett möte med min chef på bemanningsföretaget på måndag, tänkte diskutera lite framtid med henne. Känner litegrann att jag vill göra nåt utvecklande och i rätt riktning mot vad jag vill jobba med i framtiden! Har ju ändå min utbildning, och det känns som att den blir mindre aktuell ju längre tiden går! Problemet är bara att det är så himla svårt att få jobb här uppe! Konkurrensen  är megastor, och det är omöjligt att ens få komma på intervju på de få jobb som finns att söka... Så, om nån har nåt tips om vart man kan vända sig för spännande jobb inom turismbranschen i Luleå, hör av er!

Imorgon är det iaf dags för After Work och lite party med tjejerna på jobbet! Ska bli jätteskoj, ser fram emot det hur mycket som helst! I övrigt tror jag inte vi har några planer för helgen, och det känns skönt!

Och nästa vecka är det dags att ta itu med träningen igen! Har ju totalt gått ner mig nu när jag var sjuk så länge....hostar dessutom fortfarande så jag har inte vågat ge mig på nåt annat än promenader ännu. Men, nästa vecka måste jag sätta fart!!

Var ju förresten på bio igår och såg "27 dresses". En bra film, men inte superbra... Kanske inte värt att betala 95:- för... Men det var iaf mysigt med bio! Tack Johanna!

Må så gott!

Kram Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0