Träningsvärk och Make Up

Så, då har jag börjat mitt nya liv då! Hihi, har tränat en gång... men det var riktigt roligt, förutom att jag har haft grym träningsvärk i armarna! Det var jobbigt att bre smör på mackan i morse... I helgen har vi dessutom tänkt ta itu med första joggingpasset för säsongen, hjälp vad jobbigt det kommer bli!!!

Idag har jag haft tjejerna på jobbet hos mig för en skönhetskväll med Mary Kay produkter! Vi har peelat händerna, smörjt oss i ansiktet och provat massor av Lip Gloss!! Superkul som alltid, och roligt med någon som berättar och visar! Köpte lite grejjer, en ögonkräm, en fuktkräm, ett solpuder och så fick jag ett Lip Gloss för att det var jag som hade bjudit in! Jag hade kunnat köpa massor med mera grejjer, men man får ju lov att behärska sig lite grann...

Vi har nu fått upp de nya tavlorna vi köpt/gjort (tyg i en skåplucka från IKEA som vi hängt på väggen - låter helknäppt men kolla bara). Det blev superbra!

image62

image63

Vi köpte ju också som sagt nya mattor till vardagsrummet:

image64

Även pläden som ligger på soffan är ny! Har ju fått lite dille på vitt som kanske märks!

I helgen drar vi kanske igång och målar resten av köksdelen och lägger nytt golv i hallen! Vi är på gång!!

Må väl!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0