30-årsjubileum!

I början av sommaren fick jag ju en inbjudan till Turismprogrammets 30-årsjubileum i oktober! Nu när jag hade Carro här så passade vi på att bestämma att vi ska försöka gå på det! Så skoj det ska bli! Och det vore hur kul som helst om så många som möjligt kommer!! Så nu ska jag boka flyg så jag tar mig hem till detta, och då tänker jag även passa på att besöka Karlstad och gratta lillebror som fyller 20 några dagar senare! Så nu vet ni det, kommer hem den 11/10 !

Apropå flygbiljetter så har vi nu bokat allt till helgen i november, då jag och Per ska möta upp mamma och pappa i Stockholm för en hotellweekend och musikalen Footloose! Ska bli så skoj, och förhoppningsvis ska vi hinna med lite shopping då också! Längtar redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0