Färden går vidare!

Söderut beger vi oss imorgon, först till Lidköping för att hälsa på några kompisar där och sedan ner till Karlskrona, för att åka upp igen via småland och glasriket och sen till Paris!

Har idag funderat ut vad jag vill köpa på outletbutiken i Orrefors. Skulle gärna vilja ha några fler cocktailglas i min serie, Intermezzo, och även ett vitvinsglas till så att jag får jämna par.




Skulle också kunna tänka mig någon mer skål i Mine serien, gärna en grön.

Glas MINE från Kosta Boda
(Detta är i och för sig ett glas i serien, men denna färgen vill jag gärna ha på en skål)

Har idag varit hos min kusin och fått en lektion i Photoshop! Tänkte jag skulle kunna börja behandla mina bilder lite, typ göra dem svartvita, skuggade eller i gammaldags stil för att kunna scrappa lite roligt med dom! Vill också väldigt gärna ha en fotoskrivare så att man kan ta ut bilden när man vill,och inte behöva skicka dem för framkallning. Det är mycket jag vill ha nu, skulle behöva ha ett pengaträd eller nåt.... Men jag får väl önska mig när jag fyller år! Är ju bara 4 månader kvar!

Nu väntar jag bara på att pappa ska grilla klart, är hungrig som en varg!! 

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0