Piffat här hemma!

Nu är stegen klar som vi (läs: Per) byggt till klädförvaring i sovrummet. Tidigare har vi haft en stol, som dels alltid är helt översvämmad och dels så är den lite för bred. Vi har så litet sovrum, så jag har fått trixa mig förbi den när jag ska gå och lägga mig. Stegen blev riktigt fin, och ett lyft för sovrummet!!


Per funderar på konstruktionen





Vi har också köpt ny lampa till köket, ny duk och en skål/ljuslykta. Ville ha lite höstigare färger, så nu ska jag bara hitta några blomkrukor som matchar duken. Vill ha röda/orangea/bruna eller nåt sånt.... Tips??




Skålen köpte vi på Outleten i Orrefors, eftersom mina Martiniglas var slut,
och nåt ville jag ju ha!



Slutligen följer också en bild på vad jag har ägnat förmiddagen åt:


Mums!!

Carro och Johan kommer förbi på en fika sen, så då passade det bra att baka lite bullar. Har tänkt det hela veckan men inte kommit mig för, men nu så!

Kommentarer
Postat av: Therez

Wow! Stegen blev ju kanonbra! :) Per är duktig han. :) Och det är du med som bakat massor med bullar! Ha en underbar söndag! Kramar från mig!



2008-08-31 @ 16:45:42
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Therese

smart klädstege.. jag får många bra inspirationstips utav er ;) bl.a scrapbookingen och skåpet i badrummet :D



kram kram

2008-08-31 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0