Semester!!

Har nu äntligen fått min efterlängtade semester! Efter en skön helg i Luleå, med Tes på besök och en tur ombord på ostindiefararen Götheborg begav vi oss mot Värmland i söndags. Vi sov över i Sundsvall och sedan körde vi resten på måndagen! Hittills har jag hunnit med en shoppingtur med mamma, middag och födelsedagsgratulerande hos kusin och en tur till sommarstugan! Och det är så skönt att bara vara ledig!! Imorgon ska jag och mamma ta med farmor till IKEA och lite fler affärer, ska bli skoj att visa farmor hur det ser ut! Sen ska jag hinna träffa Helen, slappa lite och sen på måndag kommer äntligen Per!! Längtar massor nu...

Här följer lite på bilder på vad jag haft för mig den senaste veckan:



Ostindiefararen Götheborg på besök i Luleå



Jag och Therese på Luleåkalaset



Den nya ekan på stranden vid sommarstugan


Nu ska jag lägga mig och läsa en bok och bara ha semester! Nice!!

Vi hörs!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med semester!

Men måste man ha jacka på sig i Luleå?Är det så kallt?Själv går jag i kortbyxor och linne hela dagarna!På tisdag har jag min semester och på måndag den 18:e börjar jag mitt nya jobb!

Synd att vi inte ses i Göteborg, jäkla Paris =(



Saknar du Per mycket?Kan tänka mig att det är jobbigt att vara iväg från honom så länge!



ha det gott tjejen!

kram

2008-08-07 @ 16:17:03
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Jonna!



Ser att du är fullt upptagen med din semester. Vad härligt det låter!

Såg du min kommentar om att du vunnit i min blogg? ;) Skicka adressen så skickar jag nåt skojsigt. Kram!

2008-08-08 @ 13:30:59
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0