Äntligen!

Äntligen är det torsdag, jag har gått på semester och väskorna är packade (nästan)!!

Dagen idag började med att vi hade strömavbrott efter att lampan i vår julstjärna gått sönder och gjort så att en säkring smällt, vår klockradio ringde inte och vi vaknade vid halv 7 (brukar ha klockan på kvart i 6)... Men det gjorde inget, vi hann hur lugnt som helst ändå (jag behövde inte tvätta håret och kunde sminka mig när jag kom till jobbet, annars hade det inte gått...).

Sen har vi fått julklappar på jobbet, bland annat ett presentkort där man fick logga in på sagagifts.se och lösa in sitt presentkort och välja nån grej från Sagaform. Jag valde flera martiniglas som jag redan fått 4 av i present, de där små söta med blå, rosa, grön och orange fot! Sedan blev jag även avtackad av bemanningsföretaget jag jobbat åt de senaste två åren, fick en härlig korg med hjortronglögg, tryffel och annat smarr som jag tänkte ta hem till familjen (läs: pappa). Massa presenter, det gillar jag!!

Nu har jag som sagt packat mina väskor, städat lite och fixat för avresa. Imorgon ska jag in till stan och möta upp några arbetskompisar för mysfrukost på Quality Hotel, sen bär det av hemåt efter det. Eller ja, ett pit stop i Gävle ska ju hinnas med också, ska bli så skoj att träffa alla där!

Borde absolut gå och sova nu, ska ju trots allt köra imorrn...

Vi ses!
Kram J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha nu en riktigt fin jul & ett gott nytt år!

Vila upp er, ät gott och må bra!

Hoppas resan ner går bra!

Kram på er båda.

2008-12-19 @ 18:01:21
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0