Fredag!

Det är alltid så skönt med fredag, även fast jag bara jobbat tre dagar denna veckan då jag var sjuk mndag och tisdag.

Har varit trött idag, igår hade vi ju vårt lilla event med jobbet! Vi fick mail i förra veckan om att vi skulle få vara med om en unik upplevelse under eftermiddagen, och sedan middag och mingel på kvällen. Vi som sitter i kundtjänst valde dock att inte vara med på dagen utan bara senare... Och det kan jag säga nu iefterhan att det gjorde inte så mycket att jag missade den unika upplevelsen, det var nämligen ett besök på Pers jobb och en rundtur där! Haha, tänk om jag hade följt med i tron om att få en unik upplevelse och så hade vi hamnat där!!! Men de andra var toppennöjda, så det var ju en jättebra idé! Sen var vi på Stekhuset och åt middag, ÅHH så gott det var! Örtgravad oxfilé till förrätt och grillad lax till varmrätt, mums!

Nu ska vi strax ut till Stefan som ska bjuda på middag! Och imorrn är det julpyssel med klubben, skoj!

Ha det fint!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0