Min bästa födelsedagspresent!!

Har jag redan fått fastän jag inte fyller år förrän imorgon!! Idag när jag kom hem från jobbet var mamma, pappa och lillebror här på besök!! Åh så kul! Dessutom är det pappas födelsedag idag (Grattis!!) så det var ju skoj för honom med, med en liten minisemester! Fast jag måste säga att jag anat att det var nån hemlis på G... har liksom förstått det på små saker som både mamma, Tobbe och Per har sagt! Men man kan ju aldrig veta säkert, så jag har funderat massor i typ en vecka!! Ikväll har vi ätit god mat, pappas fyllda fläskfilé lindad med bacon, ris och äppelcidersås! Sen har vi ätit födelsedagstårta och nu ser vi hockey! Vilken toppenkväll!

Antar att det är många som har vetat om den lilla hemliga resan, så glad jag blev!!

Nu ska jag äta lite mer tårta, sen är det min födelsedag imorrn!!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0