Tack!!

Tack snälla för alla fina presenter, blommor och sms jag fått! Det har verkligen varit en sjukt bra födelsedag och efterföljande fest! Jag har bland annat fått ett halsband av min älskling från Fröken Annas Juveler, en ny cykel, andra halsband, sällskapsspel och mycket mera! Vår fest igår var jätteskoj, vi fikade med mina smarriga cupcakes och lekte julklappsleken och hade det trevligt!

Idag har vi tagit det lite lugnt, städat upp lite och snart kommer våra grannar på fika, ska bli skoj!

Ha en skön söndagkväll!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen synd att jag inte kunde komma upp på din 25-års dag! Du verkade ju haft en fin helg.

Ha det gott

2008-12-15 @ 12:57:06
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0