Trötter

Usch vad jag har varit trött denna veckan! Det har gått ner i aktivitet på jobbet, så dagarna är lite långa... Det är mörkt och kallt, och i tankarna är jag redan på väg hem för att fira jul!

Har iaf varit hos frissan igår och klippt mig och färgat håret lite mörkare! Blev bra tycker jag!

Annars är det mest längtan till lördag och min 25-årsfest! Ska bli så skoj med fest, det var längesedan nu! Och jag längtar till att få ha min nya klänning!! Har just kollat lite på Nobel-banketten, och det är ju så kul att kolla in alla fina klänningar!!

Nu är det strax "Bonde söker fru", bra program när man inte vill anstränga huvudet så mycket!

Hörs och ses!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0