Jag älskar tulpaner!


image45

Särskilt vita... Köpte en ny vas, ur Mine-serien av Ulrika Hydman-Vallien. Tycker den serien är så fin! Har lite glas, skålar och fat och nu hittade jag en ny vas! Tyckte det blev riktigt bra med svart vas med vita blommor till vårt vita köksbord och de svarta stolarna. Underläggen är också nya, gjorde ett spontaninköp på Hemtex (alltid-)rea!! De ser nästan bruna ut på bilden, men är svarta och vita de också!

Det är full fart i övrigt! Mycket att göra på jobbet (trivs mkt bra där) och hemma med! I helgen är Pers morbror på besök så det blir nog nån trevlig middag och lite sånt!

Igår var vi hos S&E och åt semlor! Fick utan mandelmassa och med vanlijvisp!! Perfekt till mig som annars bara äter locket.... Hon har inrett (eller håller på att inreda) en scrap-hörna! Är lite avis på dig Elin!! Men då kom Per på den briljanta idén att vi kan göra en scraphörna till mig om vi gör gästsängen till en loftsäng!! Så det är nästa projekt!!!! I can´t wait!!!

Ska ta en tidig kväll och krypa ner i sängen med min julklappsbok som jag ännu inte lyckats läsa ut...


Kommentarer
Postat av: Therez

Åh vad fint med tulpaner! Och vasen var riktigt snygg! Har länge spanat på dn där MINE-serien! Är så sugen på att köpa glasen, men då skulle nog J få något fel! Jag har dille på att köpa glas och har hur mycket som helst. :) Hihi. Hoppas du får en underbar dag! Kram ♥

2008-02-07 @ 09:03:28
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Mamma

Det såg fint ut!!!! Tänk bara på att du börjar få en gammal mamma som kanske inte kan klättra upp i en loftsäng när hon kommer och hälsar på(men ni kanske kan ordna nån lyft) nej jag bara skojar. Det låter väl bra!

2008-02-07 @ 21:13:50
Postat av: Elin

Va smart utav Per att komma på idén med loftsäng och sen scraphörna under!Blir perfekt det. Då vet du vad ni ska göra i helgen ;-)

Ha det gott i helgen!

2008-02-08 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0