Ny vecka, nya händelser

Idag är det redan onsdag, så hade den här veckan bara rusat iväg också!

Helgen var kanonbra! På scrapträffen fick jag gjort det jag skulle (visar senare...) och hade det supertrevligt som vanligt. Synd bara att vi aldrig kan stanna nå länge på träffarna, har alltid en massa annat planerat. I lördags var det ju tjejkväll, som för övrigt var mycket skoj! Maten blev god, sällskapet kanon och singstar riktigt skoj! Enda lilla missödet var att jag lyckades välta ett rödvinsglas över Birgitta (ledsen...) när jag skulle ställa fram efterrätten...men det är ju sånt som händer...

Per hade födelsedag i måndags, 27 år är han nu....=) Han fick en tröja och whiskeyglas av mig, så det tror jag han blev glad för!

Idag har jag varit till läkaren med min onda fot...hon ska skicka mig på röntgen för att utesluta att det är några skelettskador, men hon tror att det är för att jag har en sån plattfot som jag får ont...Tänk att alla ska säga att jag är plattfot!!! Men hon sa iaf att jag också ska få en remiss till ortopedtekniska eller nåt sånt, för att få fixa bra iläggsgrejjer till skorna. Och så sa hon att jag ska undvika högklackat!! Buhu!!! Men jag får ha det ibland! Så nu MÅSTE jag köpa mig några snygga stövlar utan, eller med väldigt liten, klack!

I eftermiddag ska jag dessutom på min första blodgivning, scary!! Jag och Elin ska dit tillsammans, och stötta/skrämma upp varandra!

På fredag kommer äntligen mamma, pappa, Tobbe & Emelie hit! Det ska bli jätteskoj att få visa vårt nya place!!

Ha en fortsatt skön dag och vecka!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Attan också att jag inte fick lämna blod!Hur gick det var det läskigt?

2008-02-20 @ 18:01:05
URL: http://elinlarsson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0