Bedårande badrum!!

Nu är vi nästan klara med vårt badrum och det blir så fint!! Jag har organiserat så bra i skåpen så det är helt otroligt!! Har aldrig haft sån ordning på mina grejjer! Och har dessutom rensat och kastat en massa, skönt!

Här följer lite bilder på badrummet:

image33

image34

image35

image36

image37

image38

image39

image40


Känner mig sååååå nöjd!!

Har ju börjat nytt jobb också! Eller fått nytt uppdrag kanske det heter när man jobbar inom bemanningsbranschen! Det är på en kundtjänst inom ett bredbandsföretag, trivs riktigt bra och hittills är det jätteskoj och mycket att göra! Har varit där fyra dagar och tycker redan jag lärt mig massor, känns inspirerande!! Så det blir nog en bra vår detta!

Till helgen som kommer är det massa kul grejer! Ska på fest med jobbet på fredag och de bjuder på middag! Sen på lördag ska vi till S och E på middag, också jättekul!

Så, just nu känns allt riktigt bra!

Ha det så bra och må så gott!

//Jonna


Kommentarer
Postat av: Blommig

Va fint ni fick det i badarummet! Bra med ordning och reda!
Ha en fin vecka

2008-01-24 @ 06:18:01
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Mamma

Ser jättebra ut,undrar vem du ha fått det ordningsinnet efter!!!! Ska bli roligt att se det i verkligheten.

2008-01-26 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0