Finally!!!!

Vi har köpt ny TV!! Ja, det är sant, jag ljuger inte! Luxor Satelliten är såld (!!!) och vi har köpt en ny fin platt-tv! Det var på tiden kan säkert många tycka, och jag kan inte annat än hålla med! Men, jag måste ändå säga att Luxorn har varit en god gammal trotjänare som genomgått många upplivningsförsök och alltid på nåt sätt återuppstått!

Så, här följer en makeover av vårt TV-innehav:

Before
Before

image25
After (Något suddig bild men....)

Det är ju lite skillnad!!

image26
Här sitter jag mycket nöjd och studerar bruksanvisningen!

Tänkte visa några fler bilder men nu verkar det inte riktigt funka mera! Så håll till godo med dessa så länge!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Jonna!
Hade ingen aning om att du bloggade. Vilken fin lägenhet ni har, förstår att du trivs med den. Själv skulle jag vara nöjd om jag hade nån stans att bo. Har ingen täckning ute i skogen så jag fick ditt mess en vecka för sent, typiskt. Lycka till med jobben! Kram

2008-01-09 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0