Härlig helg!

I helgen som varit har vi hunnit med både IKEA och en tur till Kåbdalis för lite skidåkning! Helgen har gått himla fort, men det har varit skoj också! Håller ju som bäst på med att fixa till i badrummet, med ny duschhörna och nya badrumsskåp! Tror att det kommer bli jättebra! Duschhörnan är på plats, men skåpen är ännu inte monterade (men blir det förhoppningsvis ikväll).

image29
Känner mig mycket nöjd med valet av duschhörna, vi har funderat på många varianter men bestämde oss till sist för denna!

Söndagen bjöd sedan på härlig skidåkning med massa nysnö! Fick ju mina nya skidor förra året, så jag håller på att öva på att få in Carving-tekniken, åker ju gärna lite "old-stile".... =) Men det gick fint igår, det var en riktigt skön dag! Här följer lite bilder:
image30

image31

image32

Ha en riktigt skön vecka!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)

2008-01-14 @ 09:28:55
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Drömfabriken

åh jag vill också åka skidor! jag tror inte att jag har sett snön på hela vintern... =(

2008-01-14 @ 10:55:25
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: Cicci

Guuud så mysigt med skidåkning i solnedgången, å dessutom i nysnö! Inte för att jag kan åka utför, hehe, men det ser ju riktigt nice ut.

Jag saknar dig, Carro, Johanna å Sofia ganska mycket, det sköljer över mig med jämna mellanrum när jag läser din blog =)

Kraaam

2008-01-21 @ 20:12:10
URL: http://ciccibloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0