Snö!!

Det är söndag eftermiddag, helgen har bara swischat förbi och snart är det måndag igen! Har varit en skön helg, med fest med bemanningsföretaget i fredags! De bjöd på trerätters på en restaurang här i stan och det var utmärkelser och lite sånt som delades ut. Mkt trevligt! I lördags tvättade vi ... =(   Hade rätt så mkt tvätt, som nu tittar uppfordrande på mig och säger åt mig att den måste strykas... Men jag ids inte nu! Tar det imorrn, kanske.... Sen var det middag hos S & E på lördagkvällen, med god mat och riktigt roligt tv-spel! Guitar Hero är numera en favorit! Det var grymt kul, även om jag inte var så jättebra på det.... Får nog åka dit och våldgästa dem varenda dag tills jag får koll på det!

Idag har vi varit ute och gått på isen med M & B, det var riktigt härligt ute. Det var ca 20 minus när vi vaknade, men när vi gick ut vid tolvtiden var det nog inte mer än 13-14 minus... Men solen sken så jag frös inte alls! Här kommer några härliga vinterbilder på hur fint vi har det! Det är sjön som ligger nedanför vårt hus, så det är den utsikten vi har från köket och vardagsrummet....

image41

image42

image43

image44
Vår lägenhet är vid den röda pilen, vi står ute på sjön och tar bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va häligt med snö.Hoppas det är kvar när vi kommer upp!!!!Vilken fin utsikt ni har från lägenheten.Kram Mamma

2008-01-27 @ 23:06:35
Postat av: Mia

Det känns som du är i ett annat land när jag ser bilderna, det ser hur härligt ut som helst o jag skulle göra mycket för att åka skidor (bräda iaf). I stockholm (japp jag ska bli tillfällig sthlm:are)regnar det o är 7 plusgrader, skulle kunna tro att det är taskigt marsväder.. Ha det gott! Kram

2008-01-30 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0