Stajla bloggen?!?!

Tänkte att jag skulle försöka stajla till min lilla blogg litegrann, men jag vet inte hur man gör! Är det någon som har nåt litet tips tas det tacksamt emot!! Skulle vilja ändra lite färger, och kanske ha nån bild längst upp på sidan eller nåt... Kan ju inte gärna scrappa nåt, för det blir lite trixigt att få in det i datorn =)

Har varit såååå trött idag, sviter från helgen?? Trodde jag skulle svimma imorse när klockan ringde! Har dessutom drömt inatt att jag skulle få gå om högstadiet! Kanske därför jag sovit oroligt och är trött.... Nåja, slipper ju förhoppningsvis det iallafall!

Nu är det alldeles strax dags för ett Boxing-pass, och jag ska testa mina nya gympaskor! Hoppas de blir bra, har valt dem med omsorg! Har ju "Kalle Anka" fötter som killen på intersport uttryckte det när han skulle hjälpa mig att forma mina slalompjäxor... så därför har jag nu valt ett par breda skor, som jag dessutom kan få i min specialsula i! Jag kommer nog vara grymt snabb i de nya dojjorna!! Är ju bäst att ligga i lite... snart vankas ju:


Den 26 maj är det dags!

Kommentarer
Postat av: Therez

Nej men heeej! Vad roligt att du lämnat en kommentar och framförallt vad roligt att du har en blogg med! :)

Det var verkligen toppenskoj i helgen och hoppas verkligen vi kan göra om det! Vi blev så himla inspirerade att vi beställde hem ett guitar hero redan på söndagen. Hihi! Så nu sitter vi ikväll och övar för fulla muggar! :)

Ha en underbar kväll och hälsa Per!

2008-01-30 @ 19:15:33
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0