Imorgon åker han...

Så nu är det full fart med att få allt klart, allt ifrån att fixa med all kommunikation (bärbar dator, bärbar hårddisk, två mobiltelefoner, utlandskontantkort, skype-konton o.s.v. ska fixas) till att han just nu sitter och syr på märken på sina skjortor. Vi saknar dock en fingerborg, så han har rullat in fingret i eltejp efter att ha stuckit sig...Men nu blev det visst trassel... ajajaj, och jag vägrar envist hjälpa till, tycker det är så trist att sy!

Mitt projekt för dagen är att sammanställa en lista med scrapbook-grejjer jag önskar mig. Har hittat en butik som jag tänkt att han ska försöka besöka! De har Nevadas största utbud av Quickutz!! Kolla in denna: http://www.majesticmemorieslv.com !! Har mailat med hon som äger butiken, och hon har lovat att ta hand om Per om han kommer dit! Åh, om jag ändå fick följa med! Jag hade kunnat vara i butiken varje dag i 3 veckor!

I fredags var vi på 26-årsfest hos en kompis! Det var mycket trevligt, med ett besök på Färjan senare på kvällen! Det roligaste var när vi cyklade hem, och Per upplyste alla vi mötte om att de flesta olyckor sker nära land, i små båtar, med alkohol inblandat!

Häromdagen fick jag förresten en inbjudan till Turismprogrammets 30 års jubileum i oktober! Verkar ju skoj! Någon annan som ska gå?? Vore kul att ses ett gäng!

3 veckor kvar till semestern nu, längtar!!! Det är megalugnt på jobbet, så dagarna går tyvärr rätt sakta men det är bara att jobba på ända in i kaklet!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan Jonna! Vad kul att du hittade mig här (för evigheter sen) så jag kan hålla koll på dig däruppe i norrlandsskogarna =).



Självklart ska jag på 30-årsjubilem för turistprogrammet!! Superkul ju!



Kram kram

2008-07-13 @ 20:48:56
URL: http://carlstrand.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas nu Per får det riktigt bra borta i USA.

Du får hälsa honom så mycket från mig!

Hade också velat gå i den där scrapbutiken....

det hade dock blivit vääääldigt dyrt tror jag!



=)

2008-07-14 @ 08:23:55
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0