Nya solbrillor!!

Var en sväng på stan idag på lunchen och sprang då på ett par fina solglasögon, för 49,50:-. Var tvungen att köpa dem...

  

Ikväll har jag varit på möte som gäller hudvården och make upen jag köper/säljer. En helt ny kollektion med mineralsmink!! I like!! Superfina färger, bra kvalité och framförallt bra för huden! Vill ha allt!!!

Nu är jag ensam hemma i tre veckor, tills det är dags för mig att åka hem för semester! Det var lite jobbigt att säga hej då imorse, men jag tyckte ändå det gick hyfsat smärtfritt... är ju inte så bra på det där med hej då annars...

Nu ska jag spana lite på Kronprinsessan Victoria på TV, sen är det sova som gäller! Tror jag hade lite resfeber för Pers skull inatt, så nu är jag trött!

Må väl!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Blommig

Hejsan!

Coola brillor! Förstår att det var jobbigt att säga hejdå men 3 veckor går så snabbt ska du se!

Kan du inte ta med dig hudvården du säljer på någon scrapträff?? Vill gärna kolla/köpa

KRAM

2008-07-14 @ 22:41:19
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: mamma

De var snygga och bra pris dessutom.Hur går det med buskarna och blomman, det kan behövas lite vatten då och då. Jag såg ngra fina burkar i söndagsbilagan i Ab. De fanns på någon webshop. jag kan kolla om du vill. Kram

2008-07-15 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0