Överraskning

Idag fick jag en överrasking med posten! Det låg ett paket i brevlådan, och först blev jag rädd att jag återigen beställt nåt som inte var meningen eller att jag glömt att jag beställt nåt... Men det visade sig vara en mycket bra bok, "Väskor - en passion"!!! I den står det en massa om alla möjliga väsktyper, designers, hur man tar hand om sin väska och mycket mer! Det står också att man i sin väskgarderob behöver ha följande:
- Vardagsväskan
- Kvälls eller festväskan
- Weekendväskan
- Business eller Powerväskan
- Resväskan

Man kan även ha flera olika i varje kategori, för att kunna anpassa efter klädsel, tillfälle och årstid!

Som sagt, man kan aldrig få för mycket väskor!  TACK snälla Margareta!!


Ikväll har vi scrappat lite! Jag har gjort en beställning till ett bröllop, så här blev det:








Per har nu kommit fram till USA iallafall, och allt har gått bra sa han! Lite konstigt det där med tidsskillnaden, han ringde vid 19-tiden och då var klockan bara 10 där...

Nu är jag supertrött (igen...) så det är dags att krypa ner i sängen!

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Känns det konstigt nu när Per är i USA?

Du har kanske inte hunnit sakna honom ännu? =)

Va fint kortet blev, visst var det kortet som du började med på scrapmässan?

Jätte fint blev det iallfall.

Jag har gjort tre stycken födelsedagskort idag, det kommer ut bilder på det snart på min blogg.

Ha det gott och ha en bra helg, själv ska jag jobba hela långa helgen =(

2008-07-17 @ 18:30:21
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: "Grannen"

Hej Jonna!!! Kortet kom fram med posten idag. Blev kanon bra. Ska bli kul att höra vad dom tycker som får det på lördag. Många kramar, vi syns snart.

2008-07-23 @ 09:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0