Helg igen!

Och det känns riktigt skönt! Har varit trött den här veckan så det ska bli skönt att vila upp sig lite! Och på söndag är det dags för Jill Johnson i Kulturens Hus! Sååå skoj ska det bli, tycker hon är grymt bra! Hoppas att det är en bra konsert och att jag får höra favvo-låten angel of the morning!

Har just kommit hem från lite 50-årsfirande av en kollega! Mkt trevligt med mat, dryck (dock fanta för mig som körde), snacks, fika, ost & kex... Så nu är jag mätt. Tur att jag och Birgitta ska på Body Step imorgon, med tanke på mitt tidigare inlägg om våg-ångest och beach 2008....

I helgen är Carro upp hit för att hämta hem sina grejjer...känns lite konstigt, så definitivt! Saknar dig Carro! MEn ska bli kul att ses i helgen iaf!!

1-1 i matcher nu, Färjestad är på gång!! Men det var på håret, var rätt nervös sista 10 minuterna igår!

Nu ser vi alla till att rösta på Charlotte Perelli imorgon!! Heja!

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0