Hemma i Värmland

Har nu varit hemma i ett dygn ungefär, och det är alltid så skönt att komma hem till mamma & pappa! Det gick fint igår, både jag och Per hann med våra anslutningar från Arlanda. Vi flög vid 06.00 igår morse och jag landade sen i Karlstad kl 09.20, smidigt!! När jag klev av planet var det strålande sol och hur skönt som helst med lite värme!!! Hann med en snabb tur på H&M innan jag och pappa åkte hem vid lunch, så det blev inköp av ett par jeans och en jättesöt blommig blus!

Idag har vi fikat hos morbror & moster, och där hittat MASSOR av knappar och band till scrapbookingen! Det är kvar efter mormor & morfar!! Har även hunnit med en tur till skohuset och inhandlat ett par stövlar (utan klack, doktorn!). Fick även mitt påskägg i form av ett par skor till, superfina!

Nu ropar pappa att det är mat, service!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Så du tog ett plan till Karlstad?Smidigt att du kunde göra det....
Skönt att det är vår där du är, vi vaknade i morse till snö och halv storm...riktigt deprimerande =(

Ha en bra påsk, hälsa Per!
Ses på måndag

2008-03-21 @ 18:34:12
URL: http://elinlarsson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0