Tillbaka i vardagen

Så ja, då var det slut med ledighet för den här gången.... har jobbat några dagar nu och det har varit lite segt att komma igång, men nu är jag på g igen.

Det som är på tapeten härnäst (vitsigt ordval...) är att vi ska måla om i vardagsrummet och köket!! Idag har vi varit och kollat färger på en färghandel, och vi har tänkt att vi ska måla vitt. Men det finns ju inte bara en vit, som man kan tycka, utan den färgkarta vi fick med hem heter "35 nyanser av vitt" och inte en enda av dem ser vit ut heller... Ser mer ut som pastellfärger, färgen går lite mot gult eller rött eller blått... Vi har hursomhelst nu två nyanser som vi väljer emellan; "socker" eller "glass". Tror att det blir socker.  Det passar liksom mer till mig =). Det ska iallafall bli skoj! Tror jag. Hoppas jag. Om vi desutom ska måla taket måste Per ta ned den nyuppsatta lampan. Han är inte så nöjd.

Igår var jag på massage. AJ SOM F_N !!!! Jag är helt grymt stel i ryggslutet och ner mot sätet och höfterna. Snacka om att jag har dålig arbetsställning. Det gjorde helt sjukt ont när han masserade, jag var helt slut efteråt. Så nu får det nog bli skärpning på stretching och lite bättre arbetsskor och arbetsställning. Ska ju också på röntgen för min onda fot, och efter det ska jag inhandla ett par fotriktiga skor med bra dämpning! Fast jag vill också ha ett par bruna högklackade pumps att ha i sommar. Hmm, svårt val...

DS_232856_A.tif          


Och hockeyn ja, vad ska man säga?! Hoppet lever än, men det börjar sväva iväg nu tycker jag! Kom igen Färjestad!!

Lev och må!!

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Hoppas att du får ordning på din arbetsställning, inte kul att få så ont. Gillar "arbets"-skorna*smile*.
Spännande att måla om, vi gjorde faktiskt det förra vecka. Det blev ljus olivgrön. Håller med om att det finns galet mycket färger för bara en färg. Vit är för mig vitt och grönt är grönt, men nej...Den Ni väljer kommer garanterat att bli snygg.
Tänkte kolla om det är ok om jag länkar dig till min blogg?
Förresten, ses vi på mässan? Jag ska vara där båda dagarna*klappar händerna*, ska bli så kul!!

Hej från mig,

2008-04-01 @ 12:34:59
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0