Bullbak!!

Igår bakade jag kanelbullar! De blev jättegoda! Brukar annars vara expert på att ha i för mycket mjöl i degen så att de blir torra, men inte den här gången!

image79

image80

image81

Mums!!


Idag har jag fått reda på att mitt uppdrag där jag jobbar nu blir förlängt till sista september! Jippi!!! Trivs ju väldigt bra, så det känns riktigt skoj!

Annars så längtar jag efter att scrappa!! Hinner aldrig med det riktigt! Skulle så gärna vilja ha min scraphörna så att jag kan ha ett ställe där jag kan ha ett projekt framme. Såg hur fint Eivor fått till det med sin hörna och blev lite avundsjuk *ler*...Nu får jag dra allting fram och tillbaka och stuva in allting i en garderob mellan gångerna, och då blir det inte att jag orkar ta fram allt ifall jag bara har en timme eller så till övers... Har nyss fått senaste numret av Scrapbooking m.m och känner mig superinspirerad att börja med nåt nytt! Får nog bli till helgen!!

Idag snöade det förresten här!! Hallå!!! 13 maj!!! Det är skolavslutning om en månad, jag blir tokig!! Snön ligger ju inte kvar och det varade bara en kort stund men ändå! Nej, nu får allt sommaren ta och sätta fart!

Imorgon är det dags för bio, har blivit några filmer på sistone! Det är "What happens in Vegas" som väntar, och det ska bli skoj!

Vad mycket jag hade att skriva nu känner jag....

Nu ska jag iaf ge mig, för det är dags att byta om för att fara på ett Boxingpass!

Må så gott!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh grattis Jonna till att du fick förlängt!
Goa kanelbullarna såg ut, bjussar du på några på lördag? ;-)

Ska du och Per åka bil till södra Sverige i sommar?

2008-05-13 @ 23:02:51
URL: http://elinlarsson84,blogg.se
Postat av: Mamma

De såg ju fina ut, va huslig du börjar bli. Det trodde man inte för några år sen.Det måste vara något du ärvt efter mig :).Idag har vi lång dag på jobbet med utvärdering o dyl.Sitter och slappar inför det som komma skall. Kram Mamma

2008-05-14 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0