Först ut...

...med att julfixas är vårt sovrumsfönster! Köpte nya julgardiner igår, svart-vit-gråa, med granar på. Vi har en trist ljusblå färg på tapeterna och ett ännu tristare klarblått överkast, så jag tycker inte det passar med röda gardiner... Åh, vad jag längtar tills vi ska måla om i sovrummet, då ska det blåa bort, bort, bort!!

Så här blev det iaf med nya gardiner och en liten adventsstjärna:


Kanske sätter dit nån liten tomte eller nåt också, vi får se! Ser förresten nu på bilden att jag har en röd ram...har inte tänkt på det faktiskt, måste nog byta ut den också!

Om en halvtimme är det Desperate Housewives!!
I like!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för den fina kommentaren! Ni verkar också ha fått det mysigt! Härligt att julen närmar sig!

Ja, det blir väl den klassiska- vi ses till jul :D hehe!

2008-11-25 @ 22:11:00
Postat av: Kusin Carro

Oj, namnet försvann i inlägget tidigare... hehe det var bara lilla jag :)

2008-11-25 @ 22:12:14
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0