Mina senaste alster!

Här är lite bilder, dels en bild från scrapträffen och bilder på de två LO`s jag gjorde!


Mycket grejjer blir det....


Med den här vann jag faktiskt en utmaning (Hurra!!), och fick en bunt superfina julpapper! Tackar!!!


Den här är jag själv mycket nöjd med, det var skoj att använda så många bilder på en och samma LO.
Kanske inte världens bästa kvalitet på bilderna (man ser ju min skugga på den nedersta....) men, men....

Jag är förresten med i klubbens  mässkommité inför den stora mässan i vår! Vad skoj det ska bli att få engagera sig i något, ser fram emot det massor!

Nu ska jag och Per synda lite, vi har bakat chokladbollar och ska mysa ner oss i soffan.... Yummie!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina LO:s!Den med vattenskidor gillade jag bäst! Har du jobbat idag?Trist att vara sjuk.

Kram

2008-11-17 @ 19:15:32
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Catta

Du gjorde jättefina alster i lördags! Det var roligt att träffa dig, hoppas verkligen vi ses på julträffen. Kram C

2008-11-17 @ 23:38:34
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det är inte utan att man längtar till stugan och de härliga mornarna där. Får väl träna hårt i vinter och vår så jag klarar att komma upp på vattenskidor.Det ser ju så kul ut!!!!Får sån lust och börja själv när jag ser va fina saker du gör.Kram.

2008-11-18 @ 12:48:46
Postat av: Birgitta

Haha vad roligt, vi bakade också chokladbollar igår

:-)! Väldigt fina grejor du gjort också så klart! Kram

2008-11-18 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0