Tebax...

Vilken bra helg det var! Footloose var toppen, och vi har ätit god mat, bott på ett mysigt hotell och shoppat! Har köpt 2 par skor, en dunparkas, lite nya toppar och strumpbyxor! Mycket nöjd!


Tog en bild på "ridån" innan det började, sen var det fotoförbud....

Som alla säkert hört och sett var det snökaos och storm i Stockholm och massor av plan blev superförsenade. Vi hade MEGAtur och kom iväg bara en liten stund innan de stängde alla banor utom en på Arlanda.... Och då var vi ca en timme försenade... Planen som lyfte senare på kvällen fick tydligen inte landa i Luleå heller, då det var snöstorm här med, så vi hade riktigt flyt denna gången!  Det snöade en massa här på natten sen och detta mötte oss på morgonen när vi skulle ut genom dörren:


Vi fick skotta oss ut, och sen hade det drivit igen på eftermiddagen så då fick vi skotta oss in igen!


Nu har jag börjat ta fram julpyntet, adventsljusstakar och lite annat skoj! Sååå mysigt tycker jag! I helgen ska jag nog baka lite lussebullar och pepparkakor också!

Det närmar sig min 25-årsdag, så snart är det dags för fest!! Ni som bor i Luleå, eller råkar ha vägarna förbi, och som känner att ni tillhör våra vänner och bekanta kan planera in Lucia, 13/12!!!

Må väl!

Kram från Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0