Typ nytt jobb!!

Har nu glädjen att meddela att jag fått nytt jobb! Eller egentligen kan man väl säga att det är en ny anställning, det är nämligen det företag som jag är uthyrd till genom bemanningsföretaget som har valt att anställa mig! Hurra! Det innebär en tryggare anställning, bättre lön och mera "riktigt" jobb. Dessutom är det skönt att känna att man tilhör den arbetsplats man är på. Så från 1 januari går jag över till min nya anställning! Jippi!!!

Här är det kallt. Och mörkt. Och jag måste köpa nya vinterskor... Fast det är ett rätt så angenämnt problem, tycker ju faktiskt om att köpa skor!!! Ska bara hitta några bra och varma....

Warm lined midcut boot  Har tänkt mig nåt sånt här, men vi får se vad jag hittar....
Bild: dinsko.se


Annars är det lite förberedelse inför gala-festen på lördag, då vi ska på gåsmiddag på Pers jobb. Har nu fixat de där magi-strumpbyxorna, skavsårstejp, örhängen och andra viktiga grejer! Och på torsdag ska jag och fixa ögonbrynen, äntligen!!! Har haft dem lite på "utväxt" för att kunna forma till dem, då jag har plockat dem lite för mycket... ser nu ut som en grottmänniska känns det som så det ska bli riktigt skönt att få det gjort! Tur att jag har brillorna, då syns det iaf inte så mycket... Snacka om i-landsproblem..... haha!

Fick höra igår att mamma och pappa ska köpa ny bil. Va?! Chock!!! Ja, faktiskt så är det så mamma..... men det är ju superbra! Det behövs....verkligen...

Nu är jag megahungrig och väntar på maten, köttkorv och potatis! Mums!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

Ohh va kul! Grattis till nya jobbet!

Kram/ Carro!

2008-11-03 @ 22:42:14
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0