Lite bilder iaf...

Jag har varit riktigt dålig på att blogga ett tag, men jag har varken haft tid eller lust... Men nu så! Tänkte jag skulle visa lite bilder på vad som har hänt på sistone... Det är nog det att det inte händer så där jättemycket spännande just nu, så jag har inte så mycket att skriva om...

Men, håll till godo med lite bilder iaf!


En bild på mig och Carro när vi var på turismprogrammets 30-årsjubileum! Tänkte ni skulle få se min nya frisyr!


Dessa fina kopparna och faten är tydligen några som jag ärvt efter min mormor, och som har funnits hemma hos mamma och pappa och jag har glömt bort dem! De är ju superfina! Ska ta med dem efter jul


Här är våra nya tygtavlor (eller ja, tyget är nytt - tavlorna har vi ju haft sen tidigare). Tänkte det vore fint med nåt höstigt och jag blev riktigt nöjd med resultatet! Har även matchat det lite med nya kuddar och en ny pläd i soffan:




Och slutligen en bild på Lena Ph och Orup! Per överraskade mig med biljetter, så vi var och såg deras show i torsdags! Superbra!! Jag blev så himla glad för biljetterna och det var bara massa schlagers och hur skoj som helst! Tack darling!!!


Må väl!

//Jonna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju bra med tyget.Kul att kunna byta och få lite nytt.Synd att inte Fbk vann i kväll men de gör inga mål!!!!

2008-10-27 @ 21:11:06
Postat av: Anonym

Hej Jonna vännen!

Ja, det har varit lite dött på din blogg ett tag, men det är ju så det går upp och ner med det också som med allt annat. Fin frisyr du skaffat dig och fina glasögon också. Allt bra i Lule annars?

Här haglar det för fullt, billarmen tjuter, typiskt Halmstad väder.

Ha det super bra

2008-10-27 @ 21:55:47
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0