Nya brillor!



Känner mig mycket nöjd med dom faktiskt! Ska dock gå och justera dom lite på måndag, tycker att de ramlar ner lite på näsan.... Ny syns det inte så mycket, men tröjan jag har på mig har jag köpt på Lindex Rosa Bandet-kampanj. 20 % av intäkterna går till cancerfonden, och så står det nåt tryck om bröstcancer på tröjan. Ett bra och lite kul sätt att bidra tycker jag, istället för att köpa tex rosa bandet.

Här snöade det igår.... japp, nu börjar det bli vinter! Det var inte alls mycket, det blev inte vitt på marken eller så men ändå! Idag är det megagrått och trist väder...var uppe en sväng vid halv nio, men det var så tråkigt och grått så jag gick och la mig en stund igen och har nyss klivit upp!

Idag ska jag och mina arbetskamrater åka hem till en av konsulterna för hudvården jag använder och säljer lite av, Mary Kay. Vi ska kolla in allt nytt smink, och testa lite! Ska bli skoj!

Nu är det dags för frukost, sen väntar en hög med stryktvätt...

Ha en skön söndag!

PS. Elin!! Supersnyggt hår!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina brillor! ^^

2008-10-08 @ 12:55:15
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0