Bloggen ett år!!!

Ja, på torsdag då... men då ska jag ju på festligheter med jobbet så då blir det nog inget skrivande!!
Tänk att jag skrivit här i ett helt år!

Det rullar på bra nu!! Har massa skoj att göra på jobbet, med nya arbetsuppgifter och nya utmaningar! Trivs super!! Och på torsdag ska vi som sagt på lite kul grejjer med våra tekniker! Ska köra gokart, basta och ut å äta!

I helgen som var har jag och Per byggt och målat vårt skrivbord som vi ska ha till vår nya scrap/datahörna. Det blir riktigt bra och vi är himla nöjda!


Delarna till skrivbordet


Per monterar


Själv la jag mig på golvet för det var så tråååkigt att montera....vill börja inreda, inte bygga mera!!

Ska visa lite mer bilder när det är helt klart!!


Vi har även hunnit plocka lite vinbär, hallon och krusbär, och jag har gjort vinbärssaft!!




4 flaskor saft fick vi ihop!! Gott!!

Nu ser vi på den nya tv-serien, Maria Wern - Främmande fågel. Verkar bra hittills!!

Ha det fint!!

kram J

Kommentarer
Postat av: Therez

Ser ut att bli riktigt bra! Jag förstår att du vill inreda! Det är ju det roligaste, men nu är det inte allt för länge kvar. ;)



Ha en bra kväll och hoppas du får trevligt med jobbet på torsdag! :) Kram kram

2008-09-16 @ 23:18:00
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: mamma

Tänk så huslig du har blivit,som både plockar bär och gör saft.Ska bli spännande att se hur arbetsrummet blir när det är färdigt. Vad ett år går fort, att du har bloggat så länge. du får gärna hålla på flera år för det så kul att läsa. Kram Mamma

2008-09-17 @ 12:19:20
Postat av: Stefan

Jisses.. fick ni så mycket saft av de få bären ni plockade hos mig.. Isf måste jag skaffa betydligt fler flaskor för att det ska räcka till de litervis med bär som ligger i min frys...

Säg till om ni drar till IKEA!

2008-09-17 @ 17:30:57
Postat av: Kusin Carro

Shit va spännande när det blir klart!



Ser att du tagit efter Farmors takter när det gäller saft. Både husligheterna och flaskorna ;) hihi!



Kram/Kusin Carro!

2008-09-18 @ 18:36:21
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0