Ack Värmeland du sköna...

... du härliga land!

Här är det strålande sol, ca 14 grader varmt och hur skönt som helst! Har varit inne i stan idag, där alla uteserveringar var öppna, folk satt i kortärmat och solbrillor och njöt av vårsolen! I like!! Själv har jag gjort en rejäl tur bland affärerna och inhandlat nya skor, vårjacka, två par byxor, lite toppar och en sjal! Behövde verkligen uppdatera min garderob! Sen har jag även hunnit med att ligga en stund i solstolen på altanen, nice!

Nu väntar jag på att morbror med familj ska komma hit, för lite påskmat och tevligheter! Har redan ätit alldeles för mycket godis, och mer lär det väl bli =)

Tänkte visa mina fynd, men har tyvärr glömt kabeln till kameran hemma, och orkar inte börja pilla med minneskortet....

Ha en fortsatt skön påskafton!

Kram jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0