Ruskigt dålig uppdatering...

Har inte haft tid eller lust på sistone helt enkelt. Men nu kommer iaf ett litet livstecken! Allt är fint här uppe, men väntar på vår! Oj vad jag vill att snön ska försvinna nu, så jag får ta fram vårjacka, ballerinaskor och min nya cykel! Ett gott tecken är ju att elitseriehockeyn närmar sig sitt slut och Färjestad spelar final mot HV71. Just nu står det 2-0 till HV i den första matchen, men hoppas det vänder!

Till helgen är det dags för pysselmässan och jag ser verkligen fram emot det! Ska handla massor, träffa alla härliga pysslare, scrappa, och fixa med en massa! Ska bli grymt kul! Tror faktiskt jag ska packa mina grejjer ikväll, så har jag det gjort!

Vi har piffat lite i vårt badrum, man kan säga att första halvlek är över då halva bänkskivan är på plats. Planen var en svart bänkskiva ovanpå tvättmaskinen, men det blev halva kvar så Per har fixat en skiva att lägga ovanpå vårt handfatsskåp! Blev riktigt bra tycker jag.



Själv bidrog jag med en ny tvålpump, i svart! Också bra!



Snart är det äntligen påsk, lite ledigt och en tur hem till Värmland. Längtar!!

Ha det fint!
Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jo, vi hade så mysigt där uppe! Hoppas ni får det lika fint ni!

Självklart kan jag hjälpa dej med headern :) Ja gjorde den i photoshop, och det var ju det enkla i processen. Sen är det lite knivigt att få det i rätt storlek när man flyttar in den i html.koderna. Jag använde även mitt webbhotell till karlbergsstall för att få ut bilden på nätet för att enkelt "länka" till bilden i koderna :S Så det förstår jag att du kanske inte riktigt har kläm på, hihi! Iaf, det jag behöver är de bilder du vill ha, så stora som möjligt, och din stilmall. Den hittar du under Design- "alternativt redigera din befintliga stilmall". Kopiera hela texten och mejla till mig så fixar ja så fort ja kan :) Kram Kusin!

2009-04-02 @ 20:44:35
URL: http://stylecarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jonna!

Har du gått i ide uppe i Norrland. Det är inte ofta man hör från dig!Jag har precis kommit hem efter att ha fått en dos av lite snö uppe i Idre. Var en helt underbar vecka med solsken alla dagar. Tyvärr slutade inte resan lika underbart för jag och syrran och hennes sambo låg och kräkte, hade diareér och feber. Så resan hem var minst sagt jobbig.

Men nu är jag hemma igen i våren (får jag säga att vi har vår utan att få stryk av dig, haha)

Men du är väl i Karlstad nu och där är det ju inte LIKA mycket snö som i Luleå. Vill du ha vår så släng dig på flyget och kom till västkusten vet ja!

Kram

2009-04-06 @ 17:05:42
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0