Kontraster

Så här ser det ut utanför vår dörr nu, det är ca 20 minusgrader och en massa snö...



Men det gör inget, för vi har nämligen bokat en resa hit:




Bilder från http://www.airtours.se/

I augusti bär det av på en veckas charter till Skiathos, jag och Per och fyra kompisar! Längtar redan, trots att det är ett halvår kvar! Men det är härligt att ha något att se fram emot! Vi konsumerar just nu resor på löpande band! Först hem till påsk, sen Riksgränsen, sen en annan rolig resa på vårkanten som jag inte kan berätta mera om just nu.... och sen då Grekland i augusti! I like!

Vi var in till stan en sväng idag, jag o Per. Han köpte ett par skor, och sen bokade vi då vår resa! Sen tog vi en mysig fika på Kulturens Hus och satt och planerade lite för renoveringen av vårt sovrum. Vi har en massa tankar och idéer, och vi är faktiskt otroligt överrens om det mesta! Ska bli skoj att komma igång med allt fix, och ännu roligare att få köpa nya detaljer, överkast, kuddar, gardiner.... Så nu ska jag bara tjata lite om att vi kommer oss iväg till IKEA asap!

Dessutom börjar Melodifestivalen idag! Jag gillar att de drar ut på det med massa deltävlingar, och finaler så att man kan se en massa schlager hela vintern/våren!!

Ha en fin lördagkväll!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Helen

Skiathos va ju ja på i juni :) Kul att ni ska dit, de är fint! Va himla fint ni ser ut å ha de hemma!! Blir såå avis! Hör av mig till dig imorrn så får vi se om du är hemma.. Kram

2009-03-16 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0