Lite uppdatering!

Veckorna rullar på och denna veckan har det verkligen varit full fart på jobbet, har varit supertrött om kvällarna och somnat i soffan! Men det är skoj när det händer grejjer, och det är mycket nytt på gång så det ser jag fram emot!

Igår var vi på födelsedagsfest hos en av Pers arbetskompisar, och det var kul! Vi sågs några stycken innan och kollade hockey och beställde mat från Sushi Bar. Nej, jag äter inte sushi.... men de hade nåt kycklingspett som jag tog istället (fast jag tror faktiskt att det var fläskkött, men...). Sen bar det av till festen, med mycket folk, bubbel och skratt.

Idag har vi tagit det rätt lugnt, som det alltid blir såna söndagar... Men vi har iallafall gått upp på berget här bredvid och grillat korv i solskenet! När jag skriver berget låter det som att det är en stor bedrift att bestiga ett berg sådär på söndag eftermiddag, men det är inte särskilt högt, utan bara ett litet ett där eljjusspåret går runt...  Det var iaf skönt med frisk luft och lite ljus, det får man ju aldrig om dagarna annars!





Sen har ju mina favvoblommor börjat säljas nu, tulpaner! Denna vecka köpte jag dels en bukett till mig själv, och dels så fick jag tulpaner av Per! Så jag har haft det så fint, fast nu är det tyvärr dags att slänga dem... kanske jag får nya denna veckan?!

 

Nu ska jag gå och äta pannkakor med hallonsylt och glass!

Förresten, grattis E på födelsedagen!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: E

Om det är "lilla" E så tackar hon så jättemycket.

Kram till er båda

2009-02-01 @ 21:10:21
Postat av: Therez

Vad mysigt ni verkar haft igår! Vi hade en riktig mysdag hela dagen och satt mest i soffan och gottade oss. Det är skönt med sådana dagar också. :) Hoppas början på den nya veckan blir bra! Kram

2009-02-02 @ 10:53:46
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0