Minus 28,4 grader...

Det är kallt, väldigt kallt. Usch! Jag är tokless på vintern nu!! Alla här uppe talar så varmt om den fantastiska vår-vintern som kommer framöver, när solen skiner och man kan vara ute och åka skidor, grilla korv.... Jag vill inte ha nån vår-vinter. Jag vill ha vinter. Sen vill jag ha vår. Typ nu vill jag ha vår. Ungefär 15 mars vore lagom, då kan all snö få försvinna, gatorna börja sopas och gympadojjorna tas fram! Men, nej. Här är det säkert snö åtminstone hela april... Suck.

Nåja, bara att härda ut. Till helgen åker vi iallafall till Dundret och åker slalom, man får väl göra det bästa av situationen och passa på att åka skidor. Om det bara inte var så kallt. Nästan 30 minus. Herregud!

Oj vilket positivt inlägg det blev... Nåja, nu kom min darling hem så nu blev jag iaf lite varmare inombords!

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch va kallt!!!!! Sitter på rast och tittar skidskytte vi kom in på din köldallergi,Lena sa att det finns mössor i mikrofleece typ väpnarluva. Kanske bra att ha när ni ska till Dundret!

2009-02-18 @ 11:15:00
Postat av: Carina

Vad härligt det låter med "riktig" vinter. Mycket snö och kallt. Det skulle jag vilja ha.

Här är det en som har nedräkning till nästa helg, hon längtar sååååå efter att få åka upp till er.

Ha det gott, vi hörs.

Kram

2009-02-18 @ 15:54:09
Postat av: Anonym

Jag om någon vet hur du känner dig!

Jag har skrytit om att vi har så fint väder här nere nu och vad vaknade jag upp till imorse?

MASSOR AV SNÖ =(



Usch usch usch---



Åhh va roligt för er att åka skidor, längtar tills vi ska upp till Idre 29 mars!

Kram på er i kylan/Elin-Pelin

2009-02-19 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0