På gång

Denna veckan har bara rusat förbi, och nu är det dags för helg igen! Imorgon åker jag, Per, M och B till Dundret där vi ska bo i en stuga över helgen för att åka lite slalom! Ska bli jätteskönt att komma ut lite, och det ser ju ut som att det inte ska vara en miljon minusgrader heller så det blir nog toppen! Vi planerade matlistan igår, tur att vi ska röra lite på oss i backen för det verkar bli en massa smarrigt....

Igår fyllde Per år, 23 hävdar han själv... Jag köpte en jättefin tulpanbukett till honom:


Tyckte det var superfin färgkombination!

Annars är det mest full fart tycker jag, jobbet flyter på och det händer en del nytt där med. Imorgon ska jag ha nåt slags kvartsamtal med min chef, där vi ska bryta ned målen för året och börja jobba med dom... Varje gång jag hör ordet kvartsamtal tänker jag på när mamma nästan började bråka med min gympalärare i högstadiet för att han var så resultatinriktad och inte kunde tänka sig att ge högre betyg i idrott om man inte klarade ett visst antal situps, springa på en viss tid o.s.v. Mamma hävdade att man kan vara duktig ändå, att man är med och gör sitt bästa utifrån sina förutsättningar eller nåt sånt! Haha, minns du det mamma???

Nu ska jag vara duktig i idrott och ge mig iväg på ett Boxingpass, sen är det packning som gäller när jag kommer hem för vi åker mot Gällivare direkt jag kommer från jobbet imorrn!

Ha en skön helg, jag tar såklart med mig kameran så får ni se lite bilder från Dundret!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Catta

Hoppas ni får en jättehärlig helg! Synd bara att jag inte får träffa dig imorrn, men den som väntar på något gott... Kram

2009-02-20 @ 16:10:58
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hade ni det fint i Dundret?

Ni gjorde samma resa i år som vi gjorde förra året?

Men i år har ni ingen Elin med er nu som städar och lagar mat dock =)



Ha det bra kraaam

Och hälsa Per och säg grattis, kom tyvärr inte ihåg hans födelsedag skäms

/Elin

2009-02-21 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0