Tack Darling!

Tänk vilken fantastisk sambo jag har! Har velat köpa en Volumaster från Björn Axén ett tag nu, och kom på idén att jag kunde köpa en på Tradera, då de kostar nästan 600 kr  butik. Sagt och gjort, vi bjöd på några och den tredje auktionen vann vi! Hurra! Fick betala ca 400 kr med frakt, tyckte jag var helt ok. Vi satte in pengar till säljaren. Som Tony Irwing säger i Let´s Dance: Men! Det kom ingen volumaster till mig! Usch vad jag har varit arg, ledsen, funderat.... Men den dök aldrig upp, sen om det är säljaren som blåst mig eller om den kommit bort på posten....får vi nog aldrig veta! Hur som helst, världens bästa Per har i smyg vunnit en ny auktion på tradera och idag fick jag paket när jag kom hem från jobbet! Blev så glad!! Har testat lite kväll, och det krävs nog lite övning men jag ska nog få till det!

I helgen är det Alla hjärtans dag då! Vi brukar aldrig lyckas vara på samma ställe när den dagen infaller, men i år så! Jag har planerat en liten överraskning, så det ska bli så kul! 

Nu ska jag ta en supertidig kväll och gå och lägga mig och läsa!

Må väl!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0