Utmaning

Jag blev utmanad av Karin att göra följande:

Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.



Tyvärr hade jag inte så rolig bild men vad gör man... Detta är en närbild på det pussel jag fick i julklapp och som jag var helt besatt av när vi kom tillbaka till Luleå efter jul. Det var ganska detaljrikt, och jag tror det är det jag försökt visa med denna bilden. Fast sen när jag kollade bilderna efter att pusslet var klart tyckte jag det var så trist att blogga om ett pussel så jag valde att inte lägga upp bilden, men det slog ju tillbaks....

Jag utmanar:

Therez
Elin
Carro
Therese
Eivor
Annelie

Kommentarer
Postat av: Catta

Jiihaaa så härligt med alla resor som är bokade! Det är precis vad som behövs i vintermörkret när man är som tröttast. Kan ni ta med en extra i resväskan? =) Kram

2009-02-09 @ 23:34:09
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Catta

Jiihaaa så härligt med alla resor som är bokade! Det är precis vad som behövs i vintermörkret när man är som tröttast. Kan ni ta med en extra i resväskan? =) Kram

2009-02-09 @ 23:34:15
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0