- 22 grader...

Det är så kallt!!! Usch! Idag fick jag knövla på mig täckbyxor, min tjockaste jacka med stor huva, halsduk, mössa och tumvantar när jag bara skulle gå typ 300 meter och sen ta bussen. Sen är det typ 400 meter till jobbet när jag väl kommer in till stan. Så det är mycket projekt med av- och påklädnad för sisådär 700 meter! Och ändå frös jag! Ska köra till träningen om en kvart och stackars lilla bilen är som en isbit. Har kört motorvärmaren en stund nu, men det hjälper knappt... Sen blir det inte bättre av att jag igår fick hem fritidsresors sommarkatalog... vill ha sol och värme!

Nu längtar jag mest till helgen, med scrapträff! Känner mig superinspirerad och ska ägna min fredagkväll åt att sortera vilka foton jag ska använda! Och mina nya pennor har kommit, så nu håller jag tummar och tår för att stämplarna kommer också!

Så, dags att sticka till Body Step-passet, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0