Dags för gryta!

Nu ikväll inviger vi vår nya stekgryta som vi fick i julklapp:



Gör en köttgryta, med morötter, lök och chorizokorv i. Tror det blir gott! Håller dessutom på att baka en rabarberpaj! Vi frostade av frysen och då såg jag att jag hade lite rabarber och blev så himla sugen, mums!!

Annars har det varit en skön helg, med fest med jobbet (eller ja, före detta jobbet) i fredags. Sen var jag o Per på stan i lördags och shoppade på rean, jag handlade två klänningar, en topp och han köpte ett par jeans och en skjorta. Dessutom har jag köpt ny mobil! En Sony Ericsson W595i. Jag var sugen på att köpa en mp3 spelare, men istället blev det en uppdatering av mobilen, så jag fick en mp3-spelare i den istället!

Sony Ericsson W595 vit (3G)

Bild: http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=17518

Nu letar vi efter originalkartongen till min gamla, för den ska pappa få ta över...hittar den dock inte just nu men förhoppningsvis snart....

Sen har vi denna toppenhelg även hunnit med att ha mys-kväll igår, först med hockey på TV, en tupplur i soffan och lite snacks. Sedan tacos till middag, glass, lite choklad och kolla Wall-E!! Idag har vi varit effektiva och städat, tvättat och lagt ner ett par jeans som jag råkat lägga upp lite för mycket... Har också tagit en sväng till solariet för lite ljusterapi och värme, riktigt skönt! Nu ska vi strax äta, och sen kommer några goda vänner förbi på fika!

Ha en fantastisk avslutning på helgen, det ska jag!!

Kram Jonna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0