Svettigt!

Har just kommit hem från ett svettigt Body Step pass, och innan det körde jag några gymövningar enligt mitt program jag fått av en coach på Helex! Väldigt imponerande av mig om jag får säga det själv!! Har alltså varit och fått mig ett gymprogram att följa, med fokus på rygg, nacke, axlar och mage. Helt enkelt för att kunna bygga upp de ställen som jag brukar ha lite ont i, då jag sitter framför en dator hela dagarna! Vi har ju en friskvårdshalvtimme i veckan som jag tänkt utnyttja, och då gymmet ligger granne med jobbet har jag liksom inget att skylla på så det är bara att knata dit!

Nu åker Per snart till Alperna för en veckas skidåkning och jag ska vara hemma själv. Tycker faktiskt det ska bli lite skönt, hihi!! Och jag har sagt det till Per också, att det ska bli skönt att va själv! Och att jag så klart kommer längta efter honom ändå!! Dessutom har jag saker att se framemot! Det verkar bli en fin helg vädermässigt, så jag ska försöka ta en tur till på mina längdskidor! Sen har jag tänkt hinna både pussla och scrappa! Och sen scrapträff nästa helg, hurra!!

Och ytterligare en grej att se fram emot är att vi har bokat in en helg då lilla (...) E kommer på besök till oss för att åka lite slalom och mysa en helg! Det ska bli jätteskoj tycker vi båda!

Imorrn är det fredag fast det är som en onsdag liksom, I like!! Helg igen!!

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan!! Här är en som blev överlycklig när jag visade henne flygtiderna och hon längtar sååååååå efter att få åka upp till er. Det är ju nästan bättra än att fylla år sa hon förut. Ha en riktigt skön helg. Själv så ska jag åka tor Vålberg - Eskilstuna både lördag och söndag, E ska på simtävling, men hon bor i skolsal och åker i morgon. Kramar från "grannen"

2009-01-08 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0