Det rullar på...

... och livet har sin gilla gång här uppe i norr. Ser mest på hockey var och varannan dag nu, men kanske, kanske kan man hoppa över några dagar om Färjestad vinner ikväll och slår ut Brynäs.

Vi gjorde ett besök på IKEA i Haparanda i helgen, köpte bland annat en bänkskiva som ska sättas in i badrummet, ovanpå tvättmaskinen. Vi köpte också lite krukor, några lådor, ljus och annat smått. Sen skulle vi köpa de tre sista paketen för att kunna lägga golvet i sovrummet. Det var slut. Suck. Nu måste vi åka dit igen (låtsas att jag också tycker att det är suck när jag egentligen tycker det är toppen, för nu får jag göra ett till besök på IKEA, hihi!!! Fast det säger jag inte till Per...).

Ikväll har vi varit och köpt in en ny kran till köket, våran läcker en massa och dessutom vill vi piffa till det lite! Jag vill så gärna få bort lysröret och byta ut det mot några spotlights, och dessutom byta kran. Började med att tjata om att byta kakel och bänkskivor, och då framstår plötsligt kran- och lampbyte som ett litet projekt och Per ställer upp direkt! Smart va?!

Har ju fått inbjudan till 10-års jubileum sen vi gick ut nian! Herregud, 10 år sedan! Nån annan som ska gå?? Håller som mest på att fundera på det hela, det är ju en bit att åka... men nog vore det skoj!

Nu ska jag kolla sista perioden, ha det fint!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Catta

En kvinnas list! Vi tror att vi lurar dom, men jag tror att vi blir lurade på samma sätt många gånger =) Så roligt med lite uppiffning av lägenheten och dessutom TRE besök till IKEA, avundsjuk.

Vi har också fått inbjudan, men för oss är det elva år sen vi gick ut, mysko... vart tog tiden vägen?? Kram!

2009-03-12 @ 11:05:20
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0