Min lördag....



Har hunnit med att plantera om mina blommor, tvätta MASSOR med tvätt och gå en promenad i det sköna vårvädret! Jag är faktiskt ganska effektiv när Per är borta (men det betyder inte att du ska vara borta oftare älskling!)...

Det är så skönt med helg, det har varit en fullspäckad vecka, med allt ifrån träning till bio, bowling med jobbet och massa möten... Igår var jag supertrött och gick och sov redan vid 22-tiden... Men då var jag desto piggare imorse, och var igång ute i tvättstugan redan vid halv nio!

Vi hade ju som sagt lite bowling, mingel och middag med jobbet i torsdags, en slags Kickoff för året. Det var jättetrevligt, och bowlingen gick faktiskt bra för mig! Jag och en arbetskompis hade fixat lite vinster till Årets segrare, Årets ränna och Årets prestation. Jag hade gjort några små diplom, och sen fick de varsin guldmedalj med choklad. Tror det vart ganska lyckat, och jag är glad att jag inte fick årets ränna!




Ikväll ska jag, Therez, och G äta lite middag, dricka vin och skvallra. Vi är ju ensamma hemma allihopa nu när grabbarna är i Norge och leker krig så vi får försöka roa oss på egen hand (vilket inte är så svårt....).

Nu börjar dessutom hockeyn på en stund, Heja Färjestad!!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig du är,här skulle också behövas lite ny jord på blommorna. Men vi var i stugan och röjde lite större grenar och skräp. Det har blivit så öppet och fint nu.men snart kan vi inte gå för det är för lerigt.Hoppas det är skapligt väder vid påsk så vi kan gå ut och kolla. Kram!!!

2009-03-22 @ 13:28:34
Postat av: Maria

Vilken trevlig blogg :)

Hoppas du får en trevlig söndag :)

2009-03-22 @ 14:07:33
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0